polskagazeta

Dwa narody Tomasza Sakiewicza

In Komentarz on Styczeń 8, 2012 at 7:27 pm

Dwa narody. Jeden polski, dbający o kulturę opartą na tradycji; drugi Polsce niewierny. Tomasz Sakiewicz nie przebiera w słowach – są Polacy dobrzy i źli.

Dobrzy to ci, którzy myślą, jak redaktor naczelny GP. „Kiedy półtora roku temu apelowałem o organizowanie w całym kraju marszów pamięci, wiedziałem, że istnieje naród, który tego apelu posłucha. Nie miałem takiej siły ani możliwości, żeby dziesiątki tysięcy ludzi wyprowadzić na ulice, miałem za to przeczucie, że właśnie tego potrzebują ludzie myślący podobnie jak ja. Potrzebują jedności w cierpieniu i głośnego domagania się prawdy. Potrzebują spotkania z podobnie myślącymi. ”

Jaki jest ten zły naród? Taki jest zły, że trudno go zdefiniować. Trafnie określa go za to sytuacja, kiedy to „europejski fanatyzm uwidocznił się w chwili zamachu członka PO na działacza PiS-u w Łodzi”.

Mimo tych ostrych słów, wprowadzających niezbyt przyjemną atmosferę, Tomasz Sakiewicz życzy nam dobrego czasu spędzonego z rodziną. Niech „nasze uczucia mają smak smoleńskiej żałoby, ale także piękną nutę kolęd”.

 

 

fot. Wikipedia/CC

Skomentuj

